Hi! Ik ben Bieke en dit is mijn verhaal.
Van uniform naar camera
Jarenlang werkte ik bij de politie. 18 jaar lang leerde ik mensen lezen, situaties inschatten en vertrouwen opbouwen — ook in lastige momenten.
Wat ik daaruit meenam? Een scherp oog. Geduld. En het vermogen om mensen op hun gemak te stellen als ze zich blootgesteld voelen.
Klinkt dat bekend? Want voor een camera voelt het voor veel mensen precies zo.
Die skills gebruik ik vandaag elke dag — niet in uniform, maar met een camera in de hand.
Buiten de shoots
Ik woon samen met mijn man Dries, onze kinderen Lynn en Lewis, hond Woods en onze paarden in het mooie Limburg — mijn roots, en met volle overtuiging mijn thuis.
We verhuisden vanuit het Antwerpse en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. We kochten ons droomproject — een stevige verbouwing wacht ons nog, maar elke dag als de zon schijnt heb ik dat vakantiegevoel. Dat zegt genoeg. ☀️
Voor de rest? Voor een cocktail of glaasje wijn moet je bij mij zijn. Ik ben een échte snoeper — al probeer ik dat tegenwoordig wat in te tomen met gezonder leven en sporten. Werk in uitvoering, laten we zeggen. 😄
Je vindt me regelmatig in de natuur, te paard of gewoon te voet met Woods en Dries aan mijn zijde. Dat gevoel van rust en vrijheid — dicht bij jezelf blijven — neem ik mee in alles wat ik doe. Ook in mijn shoots.
Tot slot: drie dingen die je niet vroeg maar toch krijgt 😄
🩶 Meer dan een jaar geleden stopte ik met mijn haren te verven. All grey — en ik doe het niet meer terug.
🍽️ Ik kan niet gaan slapen als er nog afwas staat. Tot grote frustratie van mijn man.
🙌 Ik ben gestopt met wakker te liggen van wat anderen van mij denken. Best bevrijdend, trouwens.
Die laatste? Die neem ik mee voor de camera. Want bij mij mag jij ook gewoon jezelf zijn zonder te denken wat andere ervan vinden.









